Hírek
Halloween 30 % kedvezmény!
-30% csak október 31-én és november 1-jén a webáruházban *szinte minden termékre
3 érv, hogy miért jó használt ruhát vásárolni.
Gondoltad volna, hogy ha használt ruhát vásárolsz, akkor sokat teszel a környezetedért?
A fast fashion elterjedésével a divatipar nagy változáson ment keresztül. De mit is jelent a fast fashion? Olyan gyorsan változó divatként tudnánk meghatározni, amely a kifutók és a hírességek világából származó ötleteket formálja át a saját maga arcára.
A fast fashion márkák legfőbb célja, hogy minél rövidebb idő alatt minél több ruhát termeljenek az aktuális divatot követve, ezáltal arra ösztönzik a vásárlót, hogy a ruhákat, amelyek már nem felelnek meg a mai divatnak cseréljék le újabb ruhadarabokra.
Miért is jó, ha a használtruha mellett döntesz? Mert....
1. Nem támogatod a túltermelést és az egyik legszennyezőbb iparágat.
2. Különleges kincsekre bukkanhatsz:
Márkás ruhadarabokhoz juthatsz hozzá az eredeti ár töredékéért. Rátalálhatsz különleges és ritka kollaborációk termékeikre, amelyekhez a megjelenés időszakában esetleg nem tudtál hozzá jutni. Pl: A Versace és a H&M kollekció (2011) Kíváncsi vagy a kollekció egyes termékeire? Katt ide: Versace X H&M ruha, Versace X H&M leggings
3. Támogatod a minőségi anyaghasználatot
és lemondasz a könnyen és gyorsan előállítható olcsó anyagokról.
A márkás ruhákról általában elmondható, hogy minőségi anyagokból készülnek, ezáltal akár évekig is hű alkotóelemei lehetnek a ruhatáradnak. Az én kedvenceim a Marc Cain márka ruhadarabjai, melyekről a kifinomultság és a minőségi anyaghasználat mondható el. Mindezek mellett elegánsnak és nőiesnek érezhetjük magunkat benne. Ott vannak még például Ralph Lauren kasmír pulóverei, vagy akár Tommy Hilfiger prémium pamut galléros pólói...
Tehát ha a használtruha vásárlás mellett döntesz, akkor a pénztárcád és a földünk is hálás lesz érte.
Ismerd meg a Marc Cain márka történetét!
Tudtad? 50. Születésnapját ünnepli a Marc Cain.
Helmut Schlotterer alapította 1973-ban, Olaszországban, a Bologna közelében lévő Carpiban. Édesapja ösztönzésére belevetette magát a textilek tanulmányozásába. 1968-ban Párizsba ment, ahol rengeteg tapasztalatot szerzett, megismerte saját stílusát és olyannyira megihlette a divat világa, hogy a saját márkájának ötlete is megszületett a fejében. Amikor 1973-ban Olaszországba ment volt egy víziója arról, hogy egy nemzetközi divatmárkát akar létrehozni és ekkor Carpiban sikerült megvalósítania álmát, amelyet akkor a kötésművészet mekkájának tekintettek.
A gyártás először Németországban indult Bodelshausen központjában, de ma már találkozhatunk olyan darabokkal is, amelyek Magyarországon készültek. Előnyben részesíti a gyártása során a magas minőségű és luxus anyagokat, jellegzetes színeket.
1986-ban megnyitotta első üzletét Mainzban. Azután 1999-ben a trendnek köszönhetően Marc Cain is létrehozta almárkáját, a Marc Cain Sports-ot, amely bemutatta a divatház trendi, sportos vonalát is.
Marc Cain és a Ferrari
2004 és 2009 között Marc Cain szintén aktív volt a sport szponzorálásában. 2004 -ben elindult egy saját versenycsapattal a 12. Ferrari Challenge Europe kupán. 2006 -ban az osztrák fiatal tehetség Philipp Baron is a Marc Cain csapatát erősítette. Két évvel később megnyerte a Trofeo Pirelli -t, a Mugello -i Ferrari Challenge világbajnokságának címét.
Kiknek szól?
A Marc Cain márka középpontjában a magabiztosság, a nyitottság és a kíváncsiság játszanak fő szerepet. Olyan modern nőket szólít meg, akik az „itt és a mostban” élnek, nyitottak a világ felé és magabiztosságot sugároznak.
A Marc Cain kollekciói ugyanolyan sokoldalúak, mint a hölgyek, akik viselik azt.
A márka magába foglalja az innovatív gondolkodást, az exkluzivitást és nagy hangsúlyt fektet a minőségre.
A márka mottója:
A divat, ami mindig egy kicsit más, ugyanakkor összetéveszthetetlen és jellegzetes.
Fedezd fel Marc Cain termékeinket webáruházunkban: https://www.ruhakincsek.hu/markak-165/marc-cain-355
forrás: https://www.marc-cain.com/startseite/
https://www.marc-cain.com/About/Unternehmen/Philosophie/
Ismerd meg a Ralph Lauren márka történetét!
A Ralph Lauren márkáról a sportos elegancia és a kiváló minőség jut eszünkbe. De mégis hogyan épült fel a világ egyik legismertebb márkája? Ha érdekel tarts velem és elmesélem a történetét.
- “Én sosem akartam a divatot követni. Mert ha a divatot követed, akkor egy idő után ódivatúvá válsz.” - mondta
Ezt a mondatát az is alátámasztja, hogy karrierjét olyan nyakkendők értékesítésével kezdte, amelyek meglehetősen vastagabbak voltak a megszokottnál és sokan furcsának találták,azonban kitartott elképzelései mellett.
Dolgozott Amerika legrégebbi ruhamárkájánál, a Brooks Brothersnél, mint értékesítő. Az itt megismert amerikai stílus megihlette Ralph-ot és 1967-ben létrehozta a saját márkáját.
-“Azért választottam a márka szimbólumaként egy lovaspóló-játékost, mert mindig is szerettem a sportot… és a lovaspólónál mindehhez elegancia is társul” – mondta.
1989-ben a póni mellett a medve logó is feltűnt Ralph Lauren népszerű termékein. Ennek az ötlete egy véletlenből született, ugyanis Ralphot születésnapján meglepték egy plüssmackóval, amely egy galléros pólót viselt. Először a pólót viselő plüssmackók jelentek meg a márkaboltok polcain, majd 1991-től a medvemintás pulóverek is.
Egy ilyen plüssmackó nagy örömünkre gazdagítja a gyűjteményünket, amit most meg is mutatunk nektek: :)
1971-ben Ralph üzletet nyitott a Rodeo Drive-on, Los Angelesben. A következő évben pedig üzletekbe került az a számtalan színben hozzáférhető, galléros pólóing, ami a legtöbb ember számára először beugrik a márka nevét hallva, és amelyet férfiak és nők milliói viselnek azóta is.
Ajánlás tőlünk neked:
Igazi Ralph Lauren rajongó vagy és szeretnél személyre szabott Ralph Lauren terméket,amelyben még akár a te monogramod is megjelenik? Mindezt megtervezheted az alábbi mondatra kattintva.:
Szeretnék egyedi Ralph Lauren terméket.
+1 ajánlás
Ha többet szeretnél megtudni a márkáról és magáról Ralph Laurenről nézd meg a róla készült filmet (Very Ralph, 2019)
Emellett nézz szét webáruházunk kínálatában is :)